Bu Blogda Ara

31 Ekim 2012 Çarşamba

SEBAT ET LOKANTASI


Daha önce Sebat Lokantası'ndan bahsetmiştim.Yazım aynı şekilde sayfanın sonunda durmakta.Güncelleme yapmak istedim.Zira mekanın dekorasyonu değişmiş.Hem de yeni fotoğraflar koydum.







Sürekli önünden geçtiğim ve hiç girmediğim bu mekanda enfes dönerin olduğunu Acun Ilıcalı'nın vatan gazetesine verdiği röpartajı okumamla tanıştım.Vatan gazetesinde Acun Ilıcalı'yla yapılan bir söyleşide Acun dönercisinin Şirinevlerdeki Sebat olduğunu ve sık sık gittiğini okuyunca önünden sık geçtiğim bu mekanın
bir de kapısından biz girelim dedim. 
Mekan genelde öğle saatlerinde yoğun oluyor.Mekanda çok çeşitli yemekler var.Ben merak ettiğim dönerinden tatmak için pilavüstü döner söyledim.Trabzon usulü yaprak döneri anlatmama kelimeler kifayetsiz kalır.Çok lezzetli.Döner pilavı gölgeliyor zaten pilavın tadını hatırlamıyorsunuz.Döner olarak Şirinevlerin en pahalı satıcısı.Ama sorun değil sabit müşterisi var.Fiyatına gelicek olursak içeçekle beraber 20 liraya çıkarsınız.
Afiyet Olsun...

1 yorum: