Bu Blogda Ara

8 Temmuz 2012 Pazar

URFALIM OCAKBAŞI-ŞAVAK USTA

Horhor'da ki kepabçı potansiyelini bilenler bilir.Sıra sıra dizilmiş birbirinden lezzzetli kebaplar yapan bir çok mekan bulunur.Şavak Usta-Urfalım Ocakbaşı da bunlardan birisi.Mart ayında Vedat Milör'ün tv programında izlemiştim Şavak Ustayı.Aklımında bir köşesine bir gün gitmeyi,Milör'ün de öve öve bitiremediği patlıcan kebabını yemeyi yerleştirmiştim.Bugun gitmek nasip oldu.İzlenimlerimi de kısaca sizinle paylaşmak istedim.


Mezeler,lahmacun,ayran Horhor'da ki bir çok kebapçıyla aynı lezzette.Mezeler taze.Mezelere bir de çiğ köfteyi dahil etmeleri daha iyi olur.Çünkü yukarıda gördüğünüz mezeleri ben her zaman salata hariç gereksiz bulmuşumdur.Lahmucununa gelicek olursam hamuru Özkilis'de ki kadar ince olmasa da çok da kalın değil.Tadı güzel.Ayran tipik açık ayran,bol köpüklü.Figüranlar için durum bu şekilde gelelim başrol oyuncusuna.

Patlıcan kebabı enfes.Gelmesi biraz uzun sürüyor ama beklemeye değer.Lavaşla servis ediyorlar.Tadını çok ama çok beğendim.Yalnız kebabın içerdiği et miktarına bakıcak olursak tadıyla zıt düşüyor.Kebap daha fazla et içerirse çok daha iyi olacağı kanaatindeyim.

Mekanın fiyatlarına gelicek olursak; Adana,urfa 11 tl, fıstık kebabı, patlıcan kebabı 16 tl, lahmacun 3 tl ayran 2.5 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder