Bu Blogda Ara

18 Temmuz 2012 Çarşamba

FATİH KARADENİZ PİDECİSİ

                                                                 
Fatih Karadeniz Pidecisi'nin adını medyadan ve bir çok yemek blogundan duymuştum ve gitmek için fırsat kolluyordum.Bugun gitmek nasip oldu.Yanıma da Boyabat'lı olmasının verdiği avantajla pideden iyi anlayan dostum Ömer'i aldım.Mekan daha önce gördüğüm resimlerdeki gibi değildi.Galiba kısa zaman önce yenilenmiş.Neyse içeriye oturduk.Kıymalı ve peynirli pidelerimizi söyledik Ömer aslında pidenin çayla daha guzel gittiğini söylese de bu sıcakta çay içmeyelim dedim ve ayran soyledik.Bir çok mekanda çaylar ücretsiz olur ama burada ücrete tabi.Pideler daha çok çayla tüketildiği için ücretli olsa gerek.

                                                               Peynirli Pide

                                                               Kıymalı Pide

Yaklaşık 15-20 dk'lık bir aranın ardından pidelerimiz geldi.Peynirli pideye yumurta kırdırmıştık Lezzet olarak ben  beğendim.Hamurun kenarları kıtır kıtır.Peynir biraz daha sünmüş olsa çok daha güzel olurdu.Kıymalı pidede lezzetli.Kapalı bir şekilde geliyor.Servisi yaparken çok az tereyağ servis ediyorlar.Keşke daha bol etseler.Çünkü bolca tereyağını pideye sürmek lezzeti farklı bir boyuta çıkarır.Pideler hakkında Ömer'in fikirlerine gelicek olursak.Ömerin yüksek beklentilerinin pek karşıladığını söyleyemeceğim.Ömer bu fiyata göre pidelerin çok daha lezzetli ve porsiyon olarak büyük olması gerektiğini söylüyor.Pidelerin içerisindeki ne peynirin ne de kıymanın karadenizin bir çok şehrinde yapılan pidelerle boy ölçüşemeyeceğini söylüyor.

Sonuç olarak pideler lezzetli.Fakat en iyi pideci mi bizce hayır.Bu arada sözüm Milliyet gazetesine burayı Türkiye'nin en iyi pidecisi seçmişti.

                                                                           Fiyatlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder