Bu Blogda Ara

28 Haziran 2012 Perşembe

UZUNLAR KEBAP


Pendikte ki Uzunlar Kebabı hep duyuyordum.Sonunda arkadaşım Ömerle gitme fırsatı buldum.Buranın dürümleri meşhurmuş biz de gittiğimizde adana dürüm söyledik.Yanına da ayran.
Neyse efendim önden ikramlar geldi.Plastik bir tabakta plastik çatalla beraber.İkramların bu şekilde gelmesi hoş değil.Yediği yemekler değersiz geliyor insana. Domatesle,biber közlenmiş olarak geliyor gayet güzel ancak diğer ikram da benim her zaman gereksiz bulduğum domates ezme.
Adana dürüme gelecek olursak lezzetliydi ama cok daha guzel yapan yerler var diye düşünüyorum.Ayranında lezzeti normaldi diye bilirim.


Künefesi lezzetli kaymak ve fıstıkla sunulması cok daha leziz yapıyor.Yalnız porsiyon olarak küçük bunun da sebebi içinde getirdikleri sacın hacminin küçük olması.Yani derinliği cok az.Bir nevi şark kurnazlığı.
Fiyatlara gelecek olursak yediğim adana dürümün 12 lira olması bence pahalı .Mekanın mottosu olan  ''kar olmasın nam olsun''  sözü biraz çelişiyor sanki.

2 yorum:

  1. Uzunlar Kebap;
    Yediğiniz Kebap Bir Kere Adana Dürüm Değil Etşişti Hanfendi/Beyfendi...Söz Konusu Künefe Olunca Şerbet Dıye Bırşey Vardır Fazlası Zarar Yani Hacmi Yüksekliği...Ezme Söz Konusu İse Her Firmanın Yaptıgı Ezme Farklıdır + Damak Zevkidir Söz Konusu.
    Çoğu Firmalar Közlenmış Domates/Biber Promosyon Olarak Gönderir Bizim Extra Yolladıgımız Ezmemız Közlenmıs Domates/Bıbere Göre Daha Fazla Tercıh Edılır.Artı...Bu Resımlerı Cekerken Etrafınıza Iyı Baktıysanız Ezmemız Daha Fazla Tercıh Edılıyo Musterılerımız Tarafından.Daha Genıs Bı Bılgı Sahıbı Olmanızı Istemek Hakkım.Ahmetleyemek Yetkılısı.
    Uzunlar Kebap Web Yetkılısı.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle yediğimin adana dürüm olmayıp et şiş olduğunu söylemek laf kalabalığından başka bir şey değil.Valla ben adana dürüm deyipte siz bana et şiş getirdiyseniz onu bilemeyeceğim.Künefe konusuna gelince hacim ile şerbet arasında bağ kurmanız da enteresan şerbeti uygun kıvamda dökersiniz olur biter.Savunduğunuz fazla şerbet sağlığa zarar sözünden yola çıkarsak aynı hassasiyeti lavaş ekmekte de göstermenizi beklerim fırıncınızla konuşup lavaşı kepekli undan yaptırabilirsiniz mesela.Bir de közlenmiş domates yollamanız bir çok yerde rastlamadığım güzel bir ikram çeşidi ezme konusunda da yazımı iyi okursanız her hangi lezzetiyle ilgili bir eleştiri yok sadece bana gereksiz bir ikram geliyor onu vurguladım.Son olarakta hayırlı işler diler,eleştirinin bazen savunulan fikrin yenileme ve geliştirme olanağı sağlayacağını unutmamanızı dilerim.

    YanıtlaSil