Bu Blogda Ara

18 Eylül 2011 Pazar

ADANA



TAŞKÖPRÜ,SEYHAN NEHRİ,SABANCI MERKEZ CAMİİ VE ADANA HİLTON

Adana'ya günübirlik kısa ziyaretimde hedefim şehrin ünlü yerlerini gezip meşhur tatlısı bici bici ve şirdenini tadıp gezimi noktalamaktı.
Uzun uğraşlar sonucunda  inönü parkında ki seyyar bici biciciyi buldum.Rendelenmiş buz,pişmiş nişasta,pudra şekeri ve şerbetten oluşan bu tatlının yapılışını dikkatle izlemeye koyuldum.Yapılışı ilginçti tadını ise hiç mi hiç beğenmedim.Ferahlamak için yediğim bu tatlıdan beni su kurtardı.


Şirdeni uzun uğraşlar sonucu bulamadım.Genelde geceleri seyyar satıcılarda satılırmış geceye de  kalamayacağımdan Adana gezisi lezzet açısından benim adıma hüsranla doldu.
Bir daha ki gidişimde kebaplarını tadarak Adananın bende ki imajının düzeleceğinden eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder